Győzelem vagy Szibéria!

Vastüdő a Fészbúkon

Vastüdő on Facebook

Utolsó kommentek

  • Csk: @Ifjúsági Diabétesz Blog: Köszönjük! Reméljük, sikerült nyerni! (2014.11.19. 12:54) Továbbra is lejtőn
  • Ifjúsági Diabétesz Blog: majd legközelebb jobb lesz! mi se nyertünk sajnos, de utolsó fordulóban próbálunk egyet előzni! Ha... (2014.11.14. 12:26) Továbbra is lejtőn
  • Csk: @csuzlee495: Nincs semmi gond! :) Csapatunk történelméből idézve: "A VASTÜDŐ-n sem kellett sokat g... (2012.06.01. 23:23) Sértés
  • csuzlee495: @Csk: Bocsi, hogy csak most reagálok. Tényleg véletlenül jött a vastüdő. Nem is rátok gondoltam, ... (2012.06.01. 20:22) Sértés
  • sosemondd: Kalaplengetés, stand-up ovation, leborulás! Óriási volt, sajnálom, hogy kihagytam! Bravó, Csabi! ;) (2012.05.20. 20:09) Mint kés a vajban - Tornagyőztes a Vastüdő
  • Utolsó 20

No one likes us

EXKLUZÍV - Áron kiborította a bilit!

2013.10.15. 11:20 bö_4

Áron kiborította a bilit - exkluzív sajtótájékoztatón a csapat szurkolóihoz szólt a csatár.

1390468_747233535290702_236957230_n.jpg"G, évek óta folyamatosan át vagy verve! Ezt végre ki kell mondani!
Erről sokmindenki tehet, a médiaosztálytól kezdve a bloggereken keresztül egészen a legfelső szintig. Évek óta fals elvárásokat ületnek el a fejedben! Várod a csodát.

Mikor megvertük a Tiplit, el lettünk mondva mindennek, na majd ők, na majd most...NEM! Ne nézzük már hülyének G-t! Kérdezem, hány európai top ligás játékost termeltünk ki 10 év alatt?! Nekünk nincsenek játékosaink az angol, olasz, spanyol ligákban, az Európa Ligában vagy a Bajnokok Ligájában.

Ezt ki kell mondani! Ez a realitás. Abból építkezünk, amink van. A külföldi bajnokságon játékosaink eddig maximum csak Lengyelországban, Rákoskeresztúron és Németországban játszottak.  Nem is beszélve a hazai felhozatalról.. bundakirályok, MB3-as cserekapusok és folytathatnám.

Én kimentem 28 évesen Nürnbergbe, előtte rúgtam megye kettő ifiben 2-3 gólt, és elhittem magamról, hogy jó játékos vagyok, de ott csak néztek rám, hogy te meg honnan jöttél. Azóta folyamatosan mentális edzővel dolgozom.

Na igen, és akkor ne hagyjuk ki az edzőt sem. Az edző nem attól lesz edző, hogy elmondja magáról, hogy ő az edző, vagy mert mar 2 vagy 3 éve is edző volt. Nekem ne mondja ezt senki. Ennyit szerettem volna elmondani. 10 éve hülyítjük G-t!” - nyilatkozta a csatár.

Szólj hozzá!

Címkék: hírek közlemény tájékoztató szurkolók sajtótájékoztató

A bejegyzés trackback címe:

https://vastudo.blog.hu/api/trackback/id/tr565570091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása