Győzelem vagy Szibéria!

Vastüdő a Fészbúkon

Vastüdő on Facebook

Utolsó kommentek

  • Csk: @Ifjúsági Diabétesz Blog: Köszönjük! Reméljük, sikerült nyerni! (2014.11.19. 12:54) Továbbra is lejtőn
  • Ifjúsági Diabétesz Blog: majd legközelebb jobb lesz! mi se nyertünk sajnos, de utolsó fordulóban próbálunk egyet előzni! Ha... (2014.11.14. 12:26) Továbbra is lejtőn
  • Csk: @csuzlee495: Nincs semmi gond! :) Csapatunk történelméből idézve: "A VASTÜDŐ-n sem kellett sokat g... (2012.06.01. 23:23) Sértés
  • csuzlee495: @Csk: Bocsi, hogy csak most reagálok. Tényleg véletlenül jött a vastüdő. Nem is rátok gondoltam, ... (2012.06.01. 20:22) Sértés
  • sosemondd: Kalaplengetés, stand-up ovation, leborulás! Óriási volt, sajnálom, hogy kihagytam! Bravó, Csabi! ;) (2012.05.20. 20:09) Mint kés a vajban - Tornagyőztes a Vastüdő
  • Utolsó 20

No one likes us

Címer

2010.01.11. 10:41 Csk

Itt látható a Sáká által anno tervezett címer. Ha jól emlékszem, akkor ez az angol City címerének alapján készült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://vastudo.blog.hu/api/trackback/id/tr941663167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csk 2010.01.11. 10:45:02

Béla! Ha van időd és kedved, akkor beilleszthetnéd (ha van rá mód) a fejléc mellé...

vácizé 2010.01.11. 11:16:16

Egy csillag már lehetne is benne...Amúgy nem rossz, de én valami pitbullosabbra gondoltam, ami jobban kifejezi a bennünk uralkodó mélységes gyűlöletet ellenségeink iránt. Meg pl sör sincs benne. Nem feltétlenül a tüdő a lényeg szerintem, tervezhetünk újat, ez meg megy a múzeumba, majd mutogatjuk az utókornak.

Csk 2010.01.11. 12:40:48

@vácizé: Tökéletesen egyetértek veled! Csak én nem vagyok egy rajzoló zseni (fogalmam sincs, hogyan kellene elindulni, időbe persze beleférne), úgyhogy az csinálja meg (ha van egy kis szabad ideje), aki ért ehhez...
Ide ezt csak azért tettem fel, mert most tudtam átrakni a gépre a telefonról.
süti beállítások módosítása