Győzelem vagy Szibéria!

Vastüdő a Fészbúkon

Vastüdő on Facebook

Utolsó kommentek

  • Csk: @Ifjúsági Diabétesz Blog: Köszönjük! Reméljük, sikerült nyerni! (2014.11.19. 12:54) Továbbra is lejtőn
  • Ifjúsági Diabétesz Blog: majd legközelebb jobb lesz! mi se nyertünk sajnos, de utolsó fordulóban próbálunk egyet előzni! Ha... (2014.11.14. 12:26) Továbbra is lejtőn
  • Csk: @csuzlee495: Nincs semmi gond! :) Csapatunk történelméből idézve: "A VASTÜDŐ-n sem kellett sokat g... (2012.06.01. 23:23) Sértés
  • csuzlee495: @Csk: Bocsi, hogy csak most reagálok. Tényleg véletlenül jött a vastüdő. Nem is rátok gondoltam, ... (2012.06.01. 20:22) Sértés
  • sosemondd: Kalaplengetés, stand-up ovation, leborulás! Óriási volt, sajnálom, hogy kihagytam! Bravó, Csabi! ;) (2012.05.20. 20:09) Mint kés a vajban - Tornagyőztes a Vastüdő
  • Utolsó 20

No one likes us

Rendkívüli hírek - Egy életre vége a kapus karrierjének?

2009.10.07. 09:41 Böhse Onkel

(m.t.i.) Szörnyű sérülés árnyékolja be az egyébként remek képességekkel rendelkező bravúrkapus, Zsolti(24) életét.

- Tegnap titkon a Szt. Lujza FC edzésén vettem részt, de már előtte is fájlaltam a térdem. Aztán a mai reggelen már megmozdítani is nehezemre esett a bal lábamat, valószínű, amputálni kell majd...

A bátor kapust az ügyvédi tevékénységét sebészi pályára cserélő ösztönös polihisztor K. András(24) doktor fogja műteni.

- Ma reggel érkezett hozzám Zsolti, és már az első pillanatokban látszott, nagy fájdalmai vannak. Több kollégával egyeztetve arra a megállapításra jutottunk, hogy az említett végtagot amputálni kell. Zsolt azonban ha akarja, fél lábbal is folytathatja a pályafutását, ennél rosszabb úgyse lehet. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

A kapus azonban nem adja fel. Úgy tudjuk, a messzi Zalaegerszegen van egy gyógytornász, aki már nem egyszer kezelt amputálásra váró betegeket. A nála megfordulók 75%-át nem is kellett műteni.

- Zsoltot valószínűleg mentális sokk is érhette, hiszen az embernek nem szokott csak úgy megfájdulni a térde egy kis lépcsőzéstől meg focitól - vallott a nagysikerű csontkovács, T. Gábor (24). A hétvégén masszív hegyi bebaszás kúrát terveztem Zsoltinak, ami minden bizonnyal segíteni fogja rehabilitációját.

A mentális betegségeket Zsolti tagadja, bár elmondta, néhány csapattársa nem úgy viselkedik vele, mint ahogy az őt megilletné.

- Valóban akadtak konfliktusok az elmúlt időben, de nem hiszem, hogy az én hibámból. Tény, az utóbbi időben nem koncentráltam eléggé, de a két meccsen kapott egy gól önmagáért beszél. Nagyon fáj egyébként, hogy azok az emberek, akikkel hosszú éveket ittam át, ennyire lenézik teljesítményem, ami egyáltalán nem használ az önbizalmamnak.

Az ügy már Kisteleki Istvánhoz is eljutott, aki egy szép tetoválással kíván hozzájárulni a nagyszerű kapus felépüléséhez.

- Először a farkamra szerettem volna tetoválni, de mivel az kicsi, így oda nem fért ki, ezért maradt a jobb alkarom. A tetoválás egyébként a nyolcvanas évek "Szeretlek Mari" stílusát idézi, nagyon pazar. Mielőbbi gyógyulást kívánok a kapusnak, remélem, még lehet U-25-ös válogatott!

8 komment

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastudo.blog.hu/api/trackback/id/tr561433475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pé_17 2009.10.07. 09:47:37

Szerintem nem kár érte! Ha egy botot állítanánk a kapuba, az is több labdát megfogna, mint ő... :D

Böhse Onkel 2009.10.07. 09:54:28

Nem szép dolog így beszélni egy végnapjait élő emberről Pé, de ha így gondolod, legyen. A következő meccsen majd viszek egy faágat, és beteszem magam helyett. ÉS majd egyszer felkereslek Pápán, ahol a kamu sérülésedet kezelteted, fél lábon odabicegek és azt fogom mondani: Látod Peti én fél lábbal is egész ember vagyok, te viszont mentálisan gyenge vagy és a sok gonoszság miatt nem lehetsz teljes ember! És akkor majd emelt fővel távozom és elmondom, hogy legyőztem a gonoszt!

pé_17 2009.10.07. 10:02:36

@Böhse Onkel: én csak a hozzám eljutó információk alapján írtam véleményt a teljesítményedről. :) Egyébként a sok gonoszság meg annak a manónak a számlájára írható, aki napok óta cselekszik helyettem néha (tudod, a Hero manói közül az egyik :D ), úgyhogy te is tudod: nem így gondolom ám igazából! :)

Böhse Onkel 2009.10.07. 10:07:33

Megrémültél hogy elbicegek Pápáig mi? :D:D

Böhse Onkel 2009.10.07. 10:15:44

:D Maj'ha megy a ZTE :)

pé_17 2009.10.07. 11:12:40

Csak velük mersz jönni, mi? :D

vácizé 2009.10.07. 16:03:24

Zsolti, rajtad már dr. Csernus sem segíthet, csak az alkohol!
süti beállítások módosítása